mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Elin Björklund - 18 januari 2011 21:04

Godkväll!

minst sagt att livet har sina goda stunder! några av dessa goda stunder var min snoozning i morse, att jag och calle faktiskt hade en bra linje på lektionen, och att mona och jag faktiskt börjar prata samma språk.. nu är iaf inte allting grekiska längre. Hoppas joförsig att hon känner likadant, men jag antar att vi får fortsätta med charader ibland ändå, charmprick!

Vi hade en Hoppdemo idag på skolan, varje tisdag har vi en demo på 45 minuter där vi har olika teman varje gång, där lärare/elever visar och pratar medans vi andra antecknar och lämnar in anteckningar och egna reflektioner till läraren sen.
Superbra lärstil tycker jag! Roligt är att Mariza Gretzer och Jens Fredricsson brukar hålla i våra hoppdemon, samt att våra superduktiga dressyrlärare brukar hålla i dressyren.
Så idag var temat framhoppning och framridning till tävling temat där de gick igenom hur man ska göra, frågade oss åskådare om lite TR-regler osv. Samt att vi fick ta del av hur de brukar lägga upp sin framhoppning och gav lite tips och råd på vägen. klart bästa demon hittils!

Så, det var lite av min dag.. kanske inte jätteintressant för alla menmen ;)

puss!

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards