mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Elin Björklund - 23 januari 2011 12:14

goddagens!

Nu har det hänt massa igen sen sist.. i fredags så red jag UMET lektion för Emma, Calle var superpigg och pep och hoppade runt som en tvååring, supersöt!
Han tyckte nog att det var roligt att leka runt på små hinder den dagen.
Red Mona ner till Strömsholm med Jossan senare på kvällen och det gick faktiskt över förväntan.
Resterande av kvällen satt vi på Knytpunkten (informationscenter på strömsholm) då hipparna hade fixat filmkväll för alla, vi kollade på ryttare i blått. En gammal film om strömsholm från 1960-talet typ, ganska rolig film för att vara gammal, samt att det var intressant att se hur det såg ut här förr. gammal och träig jag lät där..

Lördagen bestod av stalltjänst och ridning av Calle, Mona fick vila då hon inte har snösulor och det kom snö som sen vart kallt.. = styltor och att brodden inte tar.
Så jag och Ted åt god mat och åkte sen på bio, Harry Potter och dödsrelikerna. Helt ok, man vill ju se nästa film iaf även om denna var lite bitter.

Idag är sista dagen av stalltjänst för denna vecka, jag och carro tog en frukost på markan då vi var superhungriga efter stalltjänsten. Calle vilar idag och Mona ska ridas i em/kväll samt kanske även försöka hinna klippa innan kvällsfodringen på skolan.

Då jag glömmer kameran hela tiden tänkte jag att jag kan länka till en film när Ylva hoppar Calle i sommras på sommarkursen. http://www.youtube.com/watch?v=S3kugzCz2wc 
Påtal om sommar så vill jag verkligen ha vår och sommar nuuu..


puss!  

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards