mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Elin Björklund - 17 januari 2011 21:16

Godkväll!

äntligen inne och hemma för att inte röra mig utanför dörren mer idag.
Stalltjänstvecka nu, där allting flyter på och vanor är ju bra! förutom att min ovana att vakna försent har inträffat alldeles för ofta nu på senaste...
Klockan var ställd på 05.15 i morse, men vaknade av ett sms 06.30 iiinte så bra, hoppade ur sängen och skyndade mig att göra mig i ordning. kvart i 7 stog jag på gårdsplanen, dock utan min lugna morgon där jag hade tänkt hinna plugga och göra klart allting till mona, menmen världen gick inte under för det!

Calle fick göra dressyrarbete i ridhuset idag med fokus på skolorna, medans mona fick ta en promenad.
Kvällen har bestått av stallmöte och lite frisering av hästen vilket var välbehövligt. bara klippningen kvar på mona nu.


Nu har jag planerat in alla mina stalltjänster både hemma och på skolan ända fram till skolans slut.
det bästa med planeringen var att man kunde se att där, då, då är det sommar!
   några månader kvar.. sen är det sommar igen

puss!

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards