mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Elin Björklund - 2 februari 2010 22:57

sitter och funderar nu efter en lång dag, samtidigt som jag lyssnar på en gammal söt låt..The Foundations-build me up buttercup.
älskar den när den sjungs på singstar*
smsar med pappa och johanna nu också, saknarsaknarsaknar.

aja, nu ska vi släppa det!
mitt liv är ju trots allt sjukt bra, alltid någon som skrattar i detta hus!
även fast det är sjuk snöstorm ute, så har vi varit ute på äventyr idag. Jag och Carro drog till Novalund.. (igen) inhandlade en liten smyckes"väska" som förvaring. sen så åkte vi till en snökaotiskt dalby för att springa på systemet också, vi kom dock inte så långt.. fastnade med bilen på våran lilla väg till huset, körde i diket och kaos var det;) kläder efter väder? eller hur va det? :P
hädanefter tjockjacka!
fyra bilar satt i princip fast på våran lilla väg.. andrew och Co. kom så det var ingen fara, har varit ute nu på kvällen och försökt dragit loss eve's bil också, med snö till låren på vissa ställen va det helt sjukt.
meeen, vi passade på att göra lite snöänglar så vi vart på bra humör efter att vi inte fått loss bilen.

that's my day, my life, my decision

Ovido - Quiz & Flashcards