mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Elin Björklund - 20 februari 2010 17:46

Hejsan!
lite dålig uppdatering här nu på sistonde!
Mamma och pappa kom ner i onsdagskväll, sen har det bara flytit på med hoppträningar, pay and jumper och massa bilåkning!
Har varit och handlat massa mat, en dator, hörlurar till mig, lite saker till mona och ätit ute massa! Så ikväll ska vi ut och äta, måste bara försöka hitta en bra resturang.. det är nu man skulle haft sin guide hemma ;) menmen, jag brukar lösa det ganska bra själv!
tänkte lägga in länken till filmen från pay and jumpen igår..Mona var trött och less, gick inte riktigt fram för skänkeln vilket resulterade i ett stopp andra gången vi hoppade. Jag vill att hon ska börja hoppa igenom kroppen lite mer.. vilket såklart kommer bidra till att jag sitter ännu mer löst! spännande.


http://www.youtube.com/watch?v=ONr4EvbiiYA


enjoy!
en liten bild från träningen i torsdags också!
  

Ovido - Quiz & Flashcards