mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Elin Björklund - 5 februari 2010 13:13

skyndaskyndaskynda


det är vad livet går ut på, men nu ska jag göra något jag inte gjort på länge!
försöka mig på att sova en stund under dagen, perfekt med korta dagar.. började 8, och slutade 10. Vi har delat upp hästarna nu också, så att vi har fått en varsin körhäst. Min heter Jesper och är en brun sur***, meen, det gör inget för han var superfin att köra, så jag är nöjd!
Efter körningen så har jag och Jenny varit ute och plumsat i djupsnön med våra hästar, jättemysigt men sjukt jobbigt.. så nu gör det inget om jag är onyttig, eller?
..slet bort plåstrena igår också, usch vad ont det gjorde. men det gjorde mest ont när jag kollade på "såret" (jaa, det var 2 år..)


ska återgå till min vila nu innan jag ska kliva upp och vara chaufför, sen hoppas jag på en kanon-kväll. behöver det just nu, så det blir nog bra!


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards