mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Elin Björklund - 25 februari 2010 22:18

Godkväll!

Hektisk dag, men ojoj vad jag trivs när det är mycket att göra!
vaknar runt 4 på morgonen och är piggare än piggast, helt sjukt egentligen.. men oj vad jag gillar mitt liv just nu. Mycket att göra hela dagarna, massa planering och mitt i allt lite spontant.

Idag så klarade vi i alla fall av redovisningen riktigt bra, så skönt! Skulle gå upp och väga min körhäst, men lyckades ist bli stämplad = ett stort blåmärke på foten och smärta hela dagen..
Mockade och fixade till hästarna innan det blev lunch och pratade med massa folk på msn, (lugn lunch med andra ord) gick ut och fixade Askardi då vi skulle till veterinären. allt gick toppen, efter expressbrev, dimma och fortkörning så var vi hemma igen. Bytte häst i transporten och körde ner Elin till astridträningen, usch så avundsjuk jag blev!

Menmen, speedade hem och duschade innan jag och carro åkte till sjukhuset och skulle hälsa på moa. Lite fina presenter fick hon också ^^
Hon var ganska trött, men mådde i övrigt bra! sjukt svälld bara, men själva såret såg bra ut.

Mona blev inte motionerad idag, det fanns helt enkelt inte tid.. dumt! så vi får se imorgon, annars blir det igångsättning på måndag.
  

Ovido - Quiz & Flashcards