mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Elin Björklund - 8 februari 2010 10:03

Igår gjorde jag och moa världens godaste mat verkligen, såå gott att äta god mat efter en helg med tappad matlust..

först så var vi ute på långtur, mona skötte sig bra som vanligt och var trött när vi kom hem.
jag måste väl erkänna att min tallrik inte såg lika bra ut som moa's men jag orkade ju inte ta fram gurkan :D och resten äter jag ju inte ;)
tro det eller ej, men det är potatisgratäng och kyckling samt lite vitlökssås !

På moa's tallrik ingick lite svamp och paprika också, ser faktiskt gott ut ;)

        

Pratade med Y på kvällen också, sååå kanskekanskekanske att världens bästa får komma hem i sommar, ingen skulle bli lyckligare än jag.. bebis<3

det ser faktiskt ut som om det kan bli en riktigt bra vecka, har dock stalltjänst 7 dagar nu, kanske inte det roligaste.. följs dessutom upp av 4 dagars kvällsfodring.
men i veckan så är det stora att mona ska få hoppa en Pay & Jump på flyinge, 90cm denna gång. så får vi se hur det går.
ekonomi-tenta har jag också, den lär ju faktiskt inte gå lika bra som p&j förhoppningsvis går..
Nästa vecka kommer m&p ner också, ska bli så mysigt! Då ska dessutom mona få gå en hoppträning och en P&J på Granelund också är tanken.. så jag har två bra veckor att se fram emot nu!

.. men det absolut bästa är att jag precis gjort chokladpudding och grädde som jag tänkte hugga in på nu!

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards