mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Elin Björklund - 7 februari 2010 08:02

godmorgon

efter en otroligt skön lördagskväll så gick jag och la mig och läste igårkväll innan jag somnade vid halv 11, ni anar inte hur skönt det var!
även om jag sov oroligt och det var sjukt varmt, så var det ändå hur härligt som helst. Framförallt att man kan vakna halv 8 och vara pigg.
Planerna för dagen är att jag och moa ska rida en långtur idag, sen plugga och städa. Ev, att jag kanske hinner med att tvätta lite också, beror på hur effektiv jag är idag.
men eftersom jag i princip bara slöade igår, t.om att jag och moa satt i mitt rum, lyssnade på kärlekslåtar, kollade på bilder och skrattade på min säng igår?! hur sjuk var vi.. =)

men, först av allt ska jag starta med en bra frukost!

Tjingeling, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards