mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Elin Björklund - 11 februari 2010 10:40

ekonomitenta- check!
sen om jag klarar den, det är en annan sak..

all bra planering gick åt skogen, så jag tänkte jag bara ska vara inne och tvätta lite och plocka undan alla ekonomi-papper, sen ska jag ut och gå med mona en stund tänkte jag..
Ska promenera ner till flyinge sen också, så att jag kan rida burrito   stalltjänst är det jag har kvar i skolan sen, ikväll tänkte jag mest bara ta det lugnt, kanske försöka pressa de andra att börja med ras-arbetet.. men det verkar inte gå så bra, aja. 
jag gillar inte sånadära sakna känslor.. menmen, om man har mycket att göra hela tiden så går tiden fort! =) Bla. så ska mona förhoppningsvis både hoppträna och gå p&j nästa vecka! ska anmäla mig nu!


PUSS 

_____________________________________________
En liten updt.

Det blev ingen promenad ner till stalltjänsten förut, utan det blev åka bil. Red Burrito i Crawfoord en stund, usch vad stel han var! Stalltjänsten gick snabbt och smidigt och vi hann t.om åka på affären så att vi var hemma i bra tid.
Slocknade på sängen direkt när jag kom hem, sen gick jag och moa till flyinge och hon hoppade lite, innan vi knatade hem igen.
nu ska jag skutta ner i sängen tänkte jag!

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards