mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Elin Björklund - 9 februari 2010 08:22

Godmorgon!

nu kommer antagligen en vecka med massa morgonbloggar igen, man känner sig så pigg på morgonen.. okej, alla kanske inte gör det även om de försöker intala sig det!
men nu har jag iaf hunnit med stalltjänst både på flyinge och hemma. Dessutom gjort klart allting till mona, så det är bara rida kvar sen.

Vi har dessutom några bacill-spridare i huset, det är feber, hosta, halsont och antagligen halsfluss! KUL..
så jag ska sitta på mitt rum nu och plugga lite ekonomi, fick världens bästa förklaringar av Ted igår. Så nu fattar jag iaf lite..
Sen tänkte vi faktiskt vara så dum att vi skippar lektionen, (lärarna läser från ett papper som vi ändå får..) så då tänkte vi gå och kolla när Landslaget i hoppning har hoppträningar i stora ridhuset.
känns väl helt okej att vara här just nu ;)

nejnu kallar ekonomin, synd att det inte var något annat som kallade..

  

Ovido - Quiz & Flashcards