mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Elin Björklund - 8 oktober 2009 22:47

terquilahagen  

snart går du på de fina ängarna för alltid, mitt hjärta

Av Elin Björklund - 8 oktober 2009 12:36

kom att tänka på en sak nu, det finns mycket ställningar, byggställningar, jobbanställningar, beställningar, sexställningar.. jag har en favoritställning som jag intagit nu,. Ryggläge! med datorn på mage i sängen. pratade nyss med pappa, då blev jag pigg och hämtade datorn.

Gjorde för någon timme sen min livs första tenta, gick nog inte helt toppen.. men, man kan ju hoppas att man blir godkänd, blir man inte det jaa då får man ta nästa chans!
Foderövningar har också stått på schemat, sen hem och luncha mig och mona.
hästen var svälld i benet i morse, men nu .. inget! så ikväll blir det en skritt-tur, så får vi se sen..
nu måste jag ut och mocka, Pusss!


  

Ovido - Quiz & Flashcards