mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Elin Björklund - 11 oktober 2009 08:57

har varit lite down ett tag, men det kan man ju inte vara så länge..
så igår tog vi och hittade på lite roligheter, vi åkte till malmö, åt en supergod pizza och kikade på Sverigematchen mot danmark. Myys!
Åkte hem och hämtade partysugna örebroare, åkte till malmö igen där vi var in på 2 ställen. hahaha, det är bara att konstatera att jag verkligen ser ut som 12 ;) (har fått inblick på malmö's underbaraste ute restaurang :D )innan de andra gick in på Breeze och fortsatte kvällen så åkte jag, disse & ted hem, jag säger då det.. tur det finns telefoner, annars hade jag aldrig hittat hem från Ted igår när jag lämnat av honom som sista person, haha!
Slocknade hemma i sängen kl 3, helt okej att kliva upp strax efter 5 då, njae... menmen stalltjänsten på flyinge är gjord. tydligen seg, men ack så nogranna.. den som kan klaga på detdär, jaa då vet inte jag hur jag ska göra?


Carro fick sin häst igår, jättesötnos! blev lite kort, tänkte ta tag i allting i eftermiddag..
nu --> fakiskt, sängen 


-----------
UPDT
stalltjänst hela dagen, fixat och trixat.
städat, bytt sängkläder och damsugat.. Smörjt monas sadel, träns och annat. lädergrimman gick trasig, dumt.
monisen har skrittat och travat i mörkret idag. Dessutom har jag och moa klättrat på massa stora halmbalar idag och gjort dagens goda gärning med att ta fram massa bra och ny halm! livsfarligt.. men man offrar sig väl? 
nu väntar sängen på mig igen, filmis och en godispåse

Tjenare kungen! hoppas den är lika bra som sist.

Ovido - Quiz & Flashcards