mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Elin Björklund - 22 oktober 2009 21:36

milkshaken, den nästan dagliga står brevid mig på golvet nu,
med den ska inspirationen till att skriva riddagböcker komma tänkte jag.. undra om man kan lyckas med något sådant.
Ett arbete med Pernilla & Camilla klart iaf, bara 2 riddagböcker kvar, + analysen sen mitt utv. samtal.
sen borde jag, Eve & Carro sätta igång vårat arbete om handikapp, + att jag borde göra foderstaterna klara i helgen! Stalltjänst hela helgen också, som grädde på toppen!

u n d e r b a a a r t !

monisen lasttränades idag, gick ganska bra, linn och jag ska sätta igång och träna ordentligt med våra 4åringar nästa vecka. Även jag ska sätta igång att träna, nu ska fettet bytas mot muskler!
meen, det dumma är att jag måste springa innan det blir mörkt, så att grodorna inte hunnit ut på vägen..


feel it!

Ovido - Quiz & Flashcards