mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Elin Björklund - 29 oktober 2009 23:38

godkväll!

nu har jag gjort kvällens sista goda gärning, alltså att skjutsa Linn till tåget. Gick ganska fort och Carro var med som sällskap, tack!
mamma har kommit nu, hon har lånat Jenny's rum vilket är helt perfekt då vi slipper vara upp i varandra hela tiden. Dessutom ska jag kliva upp tidigt imorgon och mocka, så då slipper jag väcka henne.
För imorgon ska vi nämligen åka till Ullared, Lasse är snäll och bjuder oss på resan också, toppen =D

Jag trodde att vi skulle åka till gekås för att köpa vintertäcke till monisen, men vet ni?! Då har mamma köpt jättefina täcken, + fått ett av jeanette som också verkar helt toppen!
      
ett ull-stalltäcke
ett fodrat innetäcke
och ett blått fint vintertäcke

och elin blev happyface!

nejnu måste jag sova, tjingeling!

Av Elin Björklund - 29 oktober 2009 18:05

Skippade informationslektionen imorse, känndes som om det var bättre att stanna hemma och plugga.
så jag satt hemma och tränade foderstaterna innan jag tog mig i kragen och gick ut och gjorde iordning till min häst.
När jag fixat stallet så skjutsade jag Pernilla till flyget, Linn var snäll och följde med mig, dagens första goda gärning ! Nästa goda gärning är att jag ska skjutsa Linn till tåget ikväll. Sen blir det hem och soova, det blev ju lixom ingen sovmorgon i morse.. undra varför?! HOST* moa&linn HOST*!

mamma, mormor och lasse är påväg ner nu, de börjar närma sig.. ska bli så härligt att träffa dem igen, tråkigt bara att inte pappsen kommer, men det tar vi en annan gång! om inte annat så kommer jag ju snart hem, tiden går så fort! fick prata av mig med bästaste linda förut <3

Monisens motionspass bestog av lite galoppbommar, och ett litet kryss. Krysset tog hon jättefin, med några bocksprång imellan.. hon kommer inte bli nådig att måsta hålla i sig på när hon blir starkare i kroppen! meen, det är tur jag roar carro iaf ;)
galoppbommarna måste vi träna mer på! men vi ska åka iväg och skutta lite på söndag är tanken!

imorgon blir det ullared, nu måste jag plugga lite så jag klaaarar tentan.


PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards