mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Elin Björklund - 26 oktober 2009 20:03

Clinic med världens bästa hoppryttare, Meredith Michaels Beerbaum
 superbra, hon vet verkligen vad hon pratar om! och självklart har vi ställt upp som funktionärer! gratis mat och jacka, självklart är vi på!
      carro ställde snällt upp som fotomodell, jag försökte få med mig själv på ett kort också, misslyckat men här är jag iaf! vi la ut massa påsar på läktaren innan vi gick och hade stalltjänst, alla som var på clinicen fick en varsin påse med leverpastej, hårdbrödpaket, festis och tidning osv. vi la ut alla påsarna.. det är över 2000 platser i ridhuset, det tog sin lilla tid, men alla jobbade på bra så det gick fort!
  
monisen fick vila idag, varken hon eller jag gillar när regnet vräker ner och det är kolsvart ute, så imorgon ska hon tömköras, snart kommer mammsen ner då ska vi se if vi kan åka och träna lite också.
ska fika lite nu, sen sova.

PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards