mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Elin Björklund - 14 oktober 2009 13:38

i morse startade den andra dagen av breedersveckan med dressyr halv 8, kvart i 8 var jag bänkad och kollade in fina dressyrhästar. såg några stycken och pratade lite innan jag och Carro tog oss en tur till Dalby, lätt förvirrade och vimsiga hittade vi det vi skulle ha, och åkte vidare till malmö för att söka upp hööks!
Jag är otroligt glad över mitt lokalsinne, för Carro har minsann inget.
På hööks hittade vi lite småsaker, täcke till min häst som fryser om rumpan samt fleecevantar till mig som fryser om händerna.
Innan vi åkte hem så var vi tvungen att synda lite, så det blev drive in på mc'donalds...

Nu under eftermiddagen så ska jag hämta in min häst, för att göra ett litet hopp pass tänkte jag. Får se hur det går, jag lever på hoppet och hoppas att Björn har tid att komma på lördag.

Igår var jag med Carro till Dorette, hon red på henne för första gången. hon rör sig verkligen fint den hästen!




det ska bli roligt att hur hon utvecklas, har kikat på lite unghästar som jag tycker matilda är värd också! moster! ... hon borde ha en! :D

nejnu måste jag sova en kvart, blev inte så mkt sova inatt då jag hade filmsällskap, eller jaa jag kanske inte var så mkt film sällskap, men jag fanns ju där, även om jag inte var vaken hela tiden ;)

Ovido - Quiz & Flashcards