mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Elin Björklund - 31 oktober 2009 23:03

   Charmpoäng på mig och Carro!
gårdagen vart en händelserik dag, och en hel del pengar sprang iväg samtidigt som jag hade en riktigt bra fredag.
Klev upp tidigt på morgonen för att fixa mockningen och maten till hästarna, innan jag, mamma & carro körde till Dalby för att byta Blixten mot Lasse's blå bil.
Därifrån styrde vi mot Ullared, köernas plats alltså! Vart man än skulle så fick man köa, skulle man ha ett schampoo fick man köa, + att vi stod 45 minuter i kö för att ta oss in i Ullaredhuset.
Fick med oss sjukt mycket saker.. tänkte knäppa lite kort och få upp liiite bilder iaf, roligare med bilder och lite mindre text! De mesta sakerna gick faktiskt till Monisen, men även någon julklapp inhandlades.

När vi kom hem, skyndade vi oss med att byta om innan kvällen stog framför oss med fullt hus med massa folk.
Blandade känslor vid uppstigningen, lite vingligt tog jag mig upp till hästarna och släppte ut dem innan jag störtade ner i sängen igen.. Tro det eller ej, men jag sov till kl 12!
Dagen har spenderats på Jägersro travbana med Ted, Disse, Carro & Mammsen blev kvar ganska länge då det var V75, men riktigt roligt var det.
Monisen fick sig en genomkörare på ridbanan också, imorgon väntar lite hinder på henne.

Nu ska jag minsann sova sjukt tungt på min kudde så jag är pepp för plugg imorgon.
godnatt <3

Ovido - Quiz & Flashcards