mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Elin Björklund - 21 oktober 2009 20:27

Känner mig ganska stolt över mig själv idag, faktiskt!
det ända jag inte gjort är att pussa tillräckligt på min häst, men det ska jag snart ändra på.
tänkte gå ner och mysa lite med henne och ge henne lite morotar så hon blir glad, sen blir det skriva sista riddagboken innan jag ska krypa ner med "hästens näringsbehov och utfodring" det är min nya sängkamrat på nätterna, vi brukar somna nära varandra på kvällarna.. ganska mysigt faktist!

Jag, Carro & Eve har påbörjat vårat handikaparbete idag iaf, alltid något.
stalltjänst, Programridning för Bo Jenå som tyvärr inte riktigt gick som jag tänkt mig.. Meen! jag kom ihåg programet och Nehru var riktigt pigg! Inte som igår när det blev bockinslag, men annars så!
fick kommentarerna att vara mer nogrann i övergångarna, och att göra fler halvhalter så han bär oss fram iställetför att bara kröka på nacken och springa. för det var vad han lyckades med i galoppökningarna, undra om han är sjuk? jamenar, såå pigg brukar han aldrig vara?
Aja, imorgon är det hoppning för ankan iaf, nu är det dags att dejta monisen.

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards