mitt liv, mina beslut

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

tjugoförsta februari - hejdå

Av Elin Björklund - 21 februari 2010 12:23

Goddagens!

idag har jag sagt massa hejdå, till människor och djur.. hatar att säga hejdå, men samtidigt så träffar jag ju alla igen. skönt!
mamma och pappa åkte hemöver tidigt imorse, alltid jobbigt.. men hur skönt som helst att haft dem här nere så pass länge ändå!
Anna vikade vi av då hon nu åker till tyskland i 7 veckor, lyx kallar vi det! Linn, Eva, hundarna och hästarna styrde mot Örebro nu på morgonen också.
Så nu är vi bara några tappra kvar här ;)

Jag och Moa har verkligen tagit sambo-livet  på allvar, så jag har bott där sen i torsdags. Så jag behöver inte känna mig ensam..
Pappa har varit ganska duktig med kameran också, så lägger in lite bilder innan jag måste återgå till att plugga. WIIEE..
En liten bild på stallet mitt i all mockning

Mona och Lennon i hagen  
En bild från min körlektion i torsdags. Vi är i Wallenberghallen och har körlektion för Marie Kahrle  

Jaa, här är elin 12 år som mockar moa's boxar.. möjlighet till stilpoäng?


sådärja!

PUSS  

 
 
Ingen bild

Pappsen

21 februari 2010 19:15

Hej Skruttis ,, mmmmm du vet hur det är o känns ,,, men nu har vi kommit hem igen ,, hem till vårt lilla hus i Långsjön där det saknas något , men hon kommer hem till sommaren om 3 mån ;-) ... med en fiiiiiiin häst *s*

Ha det så gott det går nu , bit i hop ett tag och hoppas det löser sig där nere , annars kanske jag kommer ner o vänder upp o ner på Gustavslund *blink* , ha det så bra nu o sköt om er ALLA ,och jag menar ALLA ..
Kramar pappsen

 
Ingen bild

Ted

22 februari 2010 01:35

..som världens snällaste måste jag erkänna att den bilden förtjänar minst två poäng.. ;D! :-*

 
Elin

Elin

22 februari 2010 09:06

pappa- näe, tre månader går ju fort har jag hört.. ;)
tack ted ;) det värmde! :P

http://elinbjorklund.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

23 februari 2010 14:58

Kul med bilder Elin! Mona är riktigt fin och vilka snälla ögon hon har :)

http://livetmedpapillon.doggyblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Elin Björklund - 16 november 2011 10:50

nu har jag bestämt mig för att byta bloggsida och namn.Men det är fortfarande mitt liv och mina beslut bloggen kommer handla om!      http://bjorklundelin.blogg.se/Välkommen! ...

:(

Av Elin Björklund - 16 september 2011 23:15

sry mina vänner för att här inte uppdateras, men försöker starta upp en ny blogg. men har lite problem med designen så gör den inte officiell än .men , den som väntar på ngt gott ... ? annars är det mkt som händer .. eller inte händerjust idag har al...

Av Elin Björklund - 1 september 2011 07:05


Godmorgon!igår kväll var jag för trött för att orka blogga.. så tar det nu ist. Igår hade jag en dag där det hände mkt, jobbintervju på morgonen. Gick helt ok, en del att fundera på för min del! Därefter ut till monisen, skippade ridningen då det bar...

Av Elin Björklund - 30 augusti 2011 23:12

Godkväl!tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om vad som hänt under dagen och vad som komma skall! Jobbade 8-16,30 idag. in en snabb sväng på jysk av alla ställen och hittade en superbra hink till mona, en ny sjukvårdslåda samt lite annat smått och...

Av Elin Björklund - 29 augusti 2011 11:22


Hallåja! Nu är jag åter hemma i Örebro, efter att ha varit i Sundsvall över helgen.Skönt att åka hem och bli ompysslad av mamma och pappa! Vi har varit i hästbutiker, på trav, begravning, och haft lite födelsedagsfirande av mig under helgen. Så det h...

Ovido - Quiz & Flashcards