mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Elin Björklund - 9 juni 2009 12:32

hrm, jag var verkligen tvungen att fundera innan jag skrev rubriken.
jag har fått väldigt mkt att tänka på, jag har nämligen fått läxa att berätta för en person om 5 saker om mig som personen i fråga inte vet om mig.
det är jättesvår att ta fram saker på beställning. framförallt eftersom att vi pratar om nästan allt?!
testa får ni se (:

igår ägnade jag hela dagen åt att städa min garderob, så nu är det bara lite kläder som ska in där. sen är den helt klar! och mkt nöjd är jag med resultatet!
Så idag är det dags för sängen och sängbordet som ska snyggas till!

allt känns lite jobbigt justnu, det jag absolut vill nu är att åka upp till Linda och bara prata, skratta och må bra! umgås med min bästa, fyfan att det är så långt i mellan. men vetni! min lilla goproppis kommer och bor hos mig under matfors/sundsvalls tävlingarna :D superglad blev jag :D:D

hjälp mig!
vilken är min bästa resp. sämsta sida :)


puss*

Ovido - Quiz & Flashcards