mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Elin Björklund - 23 juni 2009 22:46

japp!
idag har det varit uppladdning inför tävlingen imorgon, först en ganska misslyckad ridtur på tickan, sen så har jag smörjt och röjt upp lite i stallet, då linda & patricia kommer imorgon. Tummenupp!
sen har jag faktiskt inte gjort något speciellt! och det har varit såååå skönt!

Nu på kvällen har jag, mamma och hundarna varit på uppladdning på mrf, och kollat på ponny hopptävlingarna där, så det var uppladdningen inför i morgon när jag själv ska hoppa!
så det var ganska roligt, lite tråkigt att jag inte fick några kort bara.
men madde och mia skötte sig riktigt bra, synd bara att heidrik var så trött..

nu ska jag fortsätta ladda upp med min glass-skål med jordgubbssås :)


puss* 

Ovido - Quiz & Flashcards