mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Elin Björklund - 17 juni 2009 22:06

Vilken dag det har varit idag!

först så väckte troja mig?! genom att hoppa på min mage, nocka mig och jaa, pussas!  tackdu!

har varit på blåbärstippen 2ggr idag, första gången var det stängt.
varit till mormor & lasse i torpet, och myst! fikat massa, ätit jordgubbar, satt i båten och busat massa! Fick även massa tallrikar, bra att ha!

Var iväg en sväng mitt på dagen och gav kandi mat också, snäll som jag är!

Nu ikväll så har jag, pappa, carro & christer varit på näset och skuttat lite. Det har verkligen gått bra, jag har hoppat vattnet, både lilla och stora. Banken, studs och hoppade upp dem lite!
studs borde ju vara världens bästa övning, snacka om att ge mjölsyra! Skruttan skötte sig utmärkt (som vanligt) sen så när vi hoppade upp dem.. vad kan det ha legat på? 120 iaf!
så nu känner jag mig pepp för att åka och hopptävla nästa vecka.

jag har världens bästa häst, och världens bästa kompisar!*

puss*

Ovido - Quiz & Flashcards