mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Elin Björklund - 26 juni 2009 20:38

otroligt vilka härliga dagar det varit nu!
soligt och fint.

igår tog nisse ut mig på en muntra-upp-elin-tur, välbehövligt!
åkte och badade lite osv. sen så var det lugnt!
jag red tickan på kvällen och packade inför tävlingen, härlig dag. delvis

denna dagen har jag mest kännt mig som en jojo, jag kanske är en, elr justja. jag och nisse kom fram till att jag nog var någonting lurvigare.
henke, jag och nisse har varit och badat och flaxat runt idag, på förmiddagen så tävlade vi även, nollade en ny 110. roligt tyckte jag.

kvällen blir lugn, utom min mage som är i argt uppror mot känslor som far på jojo-snurran. men vad gör man, det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta tag i skiten som man ändå satt sig i själv. as usual.

hate me today, hate me tomorrow, hate me for all the things i didn't did fór you

Ovido - Quiz & Flashcards