mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Elin Björklund - 27 juni 2009 18:12

Yannic har tävlat idag, Emma har spelat lilla VM =)

tävlingsdagarna är underbara, tittade på emma imorse, duktig tjej!
Tittat på Yannic hela dagen, underbart att träffa människan igen, konstigt detdära, ibland känns det som att sitta och prata med sig själv... vi är otroligt lik varandra på vissa saker. :]
mio-man, har blivit otroligt fiin, roligt att se, de testar nya saker nu. ska bli intressant att se!

Även att jag och Maj-Li har varit till huli-tjärn och badat idag, mitt första dopp! var ganska skönt.. sen blev det tävling igen, höll på att krocka med en idiot som bara svängde över på fel körbana, rakt emot oss.. jag hade ingenstans att ta vägen. i sista stund så vejjade hon! SJUK!!!!

ikväll blir det gnarp, trevlarns!
imorgon upp tidigt till tävling igen.

happyface

Ovido - Quiz & Flashcards