mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Elin Björklund - 22 juni 2009 14:53

Självklart ska jag berätta om min midsommarhelg :)
hoppas att alla andra också har haft en superbra midsommar!


fredagen så red jag på världens bästa tequila innan jag åkte till linda, så fort jag kom fram så åkte vi till nyland (?) och hopptränade med patricia, riktigt fint, hoppade runt 125 på slutet och superfin!

under em/kvällen så åkte vi till junsele, tänkte det skulle bli lugna gatan! men icke, fuller vart jag, min kamera blev stulen, liksom lite kläder och tjofs. tråkigt!
men roligt var det iaf, och det är väl huvudsaken!

Under lördagen så roade vi oss med att vi blev bjudna på glassfrukost av ett par supertrevliga pojkar, det blev även en hel del gräddtårta!
därefter satt vi igång igen, åkte bil-flak ( pickup ) runt i byn och ut till vattnet, där vi kollade på när de körde snö-skoter över vattnet! skitfina skotrar, fattar inte varför man riskerar det, menmen!

Mot kvällen blev det garage-fest och förberedelser till kvällens aktiviteter, som bestod av fest på parken, det var massa artister som snowstorm och sånt! superbra musik! jag var själv större delen av kvällen, blev lite vilse! tur att dennis kom och räddade mig där! underbart!
Efterfesten stod matfors borna för ;) HAHA!

lovade att i princip krypa hem, fick skjuts men kröp bra där ett tag!
haha! älskade kväll, otur bara att inte min kamera fick se alla fina saker, elr det kanske den fick :(

 

Ovido - Quiz & Flashcards