mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Elin Björklund - 13 juni 2009 22:20

OjOj, det har inte blivit mkt skrivet i helgen.. men en liten updt ska ni få :)

i torsdags så var jag på fridas student, jättemysigt var det verkligen. Var superpepp på att följa med ut, men det gick ju inte.. så jag skjutsade ner dem till stan iaf, och hämtade upp Lena & Mattias. Hoppas ni hade en sjukt rolig kväll!

På fredag förmiddag ringde klockan, upp studsade jag ( elr, krälade snarare) ur sängen. fixade mig inför jobbet, och åkte och jobbade från 10,30-19,30. Trött var jag efter det. Kom hem, så ringde mammsen och påminnde mig om att malin tog studenten! JUSTJA, hoppade in i bilen och åkte dit! supertrevligt sällskap ute ;) Me like! och underbara goda muffinsar! malin, jag måste få receptet!
Sen blev det hem till sängen.

Dagen har bestått av att jobba hela dagen, elr det blev inte så länge som de var tänkt, skulle jobbat mellan 11,30-20,30, men jag åkte hem vid halv 7, :( mådde verkligen skitdåligt, ingen aning om varför? bara sjukt ont i magen och kännde mig.. ursäkta, men kände mig spyfärdig :/ så det känndes ju inte så skoj. Hade planerat ute kväll, men icke! :((

Såå, imorgon blir det åka och hämta hästen, Nils ska också följa med. och glader är jag för det :D Så tråkigt att åka själv. träffa linda ska jag också få göra. Happyface!

verkligen alla festar i helgen:( men nästa helg, då ska jag minsann se till att ha roligt jag med!
Och grattis till jeanette&joakim som gifte sig idag!

En liten bild på frida och lena kommer också :)



puss*

Ovido - Quiz & Flashcards