mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Elin Björklund - 18 juni 2009 13:10

herregud, har folk inget annat för sig än att springa på affärer på dagarna?

Jag har varit ute i birsta idag, det blev en ny martingal inhandlad och en lädertvål. och inne på Hööks så var det ganska mycket folk, mamma var bort till birsta där hade de blåskontroll och massa också! är det verkligen så stor hysteri bara för att det är midsommar snart?

Inne på willys var det samma hysteri, massa folk överallt! t.om att någon tog våran vagn och ställde den i kassa-kön! haha, tack för den!
jag inhandlade även mat till mig,linda&richard tills imorgon. det blir potatissallad & fläskfilé, blir nog bra! köpte även annan potatis till mig, som inte äter potatissallad ;)

ska försöka rida tequila idag också, då hon lär ha lite träningsvärk idag. lillstumpan min<3

men det kanske blir en updt också, bilder läggs även upp på bdb!

puss*

Ovido - Quiz & Flashcards