mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Elin Björklund - 30 juni 2009 12:32

än är det bara förmiddag, men det börjar väl vandra över till eftermiddag..
eller hur räknar man detdär? mellan vilka tider är det morgon, förmiddag, mitt på dagen, eftermiddag osv?! :S
knepigt!

Nu på förmiddagen har jag iaf varit med min fader och gjort massa ärenden, först gjorde vi hans ärenden från  halv 10 till typ strax efter 11 :)
sen åkte vi på travshopen och pappa köpte flugmedel till tickan, och sen åkte vi och hämtade sängen som jag ringde på igår. så nu är den hemma!
ska väl gå ut och sola nu snart, och höra av mig till kakan :)

ciao!

--------------------------------------------

UPDT
det blev ingen kakis idag, tråkigt men sant.
Det blev inget bad med nisse, tråkigt men sant.
Det blev en ridtur med carro! underbart och sant!

så lite happyface är jag, har bara något ont i foten, men det går nog över ;) tokbill! men det var iaf superkul att vara ute med carro, vi ska testa någon ny stig någon dag här framöver.
glömde fråga if hon inte hade lust att komma och hjälpa mig lite med den braiga markarb övn? *flörtis*flörtis*     ;)
annars är allt bra med min lilla häst, hon ska få nya skor imorgon, så får vi se ifall vi ska ta och inviga den nya lilla "rundbanan/korallen" som marie gjort! Superfin verkligen!

jag kan inte säga annat än att jag känner mig besviken

Ovido - Quiz & Flashcards