mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under juni 2009

Av Elin Björklund - 7 juni 2009 17:18

godmiddag!

otroligt trevlig kväll igår, under dagen så var jag bara hemma och ute och gick med mina små vovvsingar, så de fick springa av sig i skogen (:

På em./kvällen så kom nisse, henke och kim hem till mig, så tog vi och åt lite grillat och myste på lite, innan vi åkte in till stan.
TACK MAMMA! som ställde upp som chaufför både till och hem från stan<3
vi var mestadels vid vanen, men även ute och promenixade lite, jag och kim hade deep talk, tänkte att vi kan inte ha humöret på topp hela kvällen, det vore för bra, så vi hade deeptalk i typ 2 minute, sen var vi på G igen!
underbart! blev även en sväng på max, pinsamt! men vad gör man inte om man är hungrig?
var tydligen så söt och gó så att höijer var tvungen att smaka lite på min kind?! fatta ingenting, men det kändes om jag säger så ;P
till slut kom vi i säng vid halv 6, efter att ha fikat lite tårta och skjutsat hem pojkarna ;P


Idag har det mestadels blivit att ligga och dra sig i sängen (; skönt!
sen har henke varit här en sväng, så det blev lite prat. Ska åka till nisse om ett tag, blir lite middag först! så skulle jag ev. få mig en åktur på hojen! :D:D happyface!


nog tjabblat nu, (:
fårse if det blir en updt

puss*

Av Elin Björklund - 6 juni 2009 13:52

Mkt trevlig kväll igår som sagt. nu kommer även en bild på studenten!

mli fyller år idag, grattis på henne (: skulle ju fira tokan, men hon verkar inte ska komma ner :((((

menmen, mys ikväll iaf :P


städa nu, dricka snart :D




PUSSS

Av Elin Björklund - 5 juni 2009 23:59

Blev visst en sen updt här idag =)
men har varit fullt ös hela dagen, vilket är trevligt som omväxling!

Ida ringde och väckte mig imorse, vi pratade nästan en timme innan jag åkte iväg mot bergsåker, plockade upp grabbarna och åkte på birsta, eller de plockade upp mig? elr hur blir det?! Hur som helst.. Så åkte vi ut till IKEA och inhandlade hylla till mig :) sen blev det även ett par nya jeans, och lite skräp från ÖB och Willy's :) trevligt!

Nu ikväll har vi varit på middag hos Gisela, hon har tagit examen, trevligt som vanligt där. Frågeslinga, sjunga massa och god mat, tårta, singstar osv.
helt underbart härlig kväll! bara att ladda om till morgondagen.
Då vi ska fira att en viss MLI fyller 19år också! :D
hoppas verkligen att morgondagen blir toppen! hoppas jag slipper vissa saker, men det lär jag ju inte göra med min tur..

men mer imorgon, nu blir det sängen för mig.
tack för en trevlig dag pojkar!


puss* 

Av Elin Björklund - 4 juni 2009 20:00

Tror att jag bestämt har fått en förkylning i kroppen, vaknade upp med världens tråkigaste skalle, tung och dimmig.
dagens to do-lista blev inte så lång. Men det blev promenad med båda hundarna i skogen i flera timmar, allihopa var trötta. men det var endå skönt att bara vara i skogen. jag hittade massa nya vägar, vilket var roligt. får se if man kanske utforskar dem med tickan också. :) kanske bill och carro också vill vara med?!

sen har jag inte gjort alltför mkt, fått ut kassarna ur rummet och lite sånt, ska börja planera inför lördagen också, har börjat lite smått. men ska väl fixa ordning lite härhemma :)

IKEA står på schemat inför morgondagen :) ska se vem som blir mitt sällskap, ida visste inte :P

ikväll blir det lite filosofering framför tvn bara!

pusss<3

Av Elin Björklund - 3 juni 2009 14:42

tävling har det varit, crousing har det varit, sol har det varit, jobb har det varit.

Mycket har hänt nu igen :)

Tävlingen: Tickan var lite emot i första klassen, men hoppade rätt okej iaf. va i 2 hinder, men de låg kvar. så rosett i 1m.
i 110, så var hon superfin, bästa rundan någonsin hittills, så jag är supernöjd. Hoppade stort och nära utan att riva! så en till rosett och en gratis tävling! Happyface!

Crousingen: var riktigt rolig, fick med oss en finn-cocko hem :S haha! trevligttrevligt, otroligt roligt. körde runt i våran tjejbil, som var bäst, höll på att krocka med en polis-motorcykel, men det är bagateller.

Solen: UNDERBAR! låg ute och solade hela söndagen, så skönt! har mått gott i solens sken under helgen och början av veckan!

Jobb: Varit på introduktion idag på VC, blir nog bra det med. så det blev 4h pengar nudå.



Daaagens: är att åka till näset och kolla på hoppträningarna på näset, fun! tar med mig troja. plinga om ni vill med :)

Av Elin Björklund - 2 juni 2009 16:07

uppdaterar ikväll, lite mkt just nu..

Ovido - Quiz & Flashcards