mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Elin Björklund - 2 december 2009 10:22

Andra december innebär en ny chokladbit i min chokladkalender, och ingen är väl gladare än jag?!
Igårkväll så sa Bosse (våran hovslagare) att det skulle bli kallare nu, så jag knatade ut till förådet och hämtade ett tjockare innetäcke till mona.
och tur var väl det, för fytusan vad kallt det var imorse.. så hon fick på sig ett regntäcke över innetäcket och fick gå ut ;) gissar att hemma används nog redan vintertäckena flitigt?

Kyligt var det iaf, kyligt var det på stalltjänsten imorse också.. Vissa verkar helt enkelt inte gilla varandra såå mkt =) menmen, så kan det alltid vara.
Stalltjänsten gick i förhållandevis fort, vilket därimot inte ekonomi-lektionen gjorde!
Alltså, kan de inte hitta en ännu sämre lärare? alla sitter och är upprörda och fattar ingenting.. toppen!
Så jag ska få hjälp av carro's mamma i helgen ist, så jag åkte hem och fixade till mona och tänkte försöka plugga lite beteende och anatomi nu.

I eftermiddag ska jag roa mig med att rida, stalltjänst, städa på flyinge och försöka hinna rida min egen och kanske även ha liiite fritid?

tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards