mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Elin Björklund - 16 december 2009 19:04

trallalaa, vilken härlig dag.

egentligen inte, men faktiskt helt okej! Upp och fixade maten åt mona imorse, sen till skolan för 3h ekonomi-lektion, hann skriva 2st riddagböcker också.
halv 12 byggde vi banan och förberedde hästarna.
några timmar senare fick jag startsignal och red min dressyr-examen och fick godkänt resultat, alltså ni anar inte hur skönt det är att ha det borta?!
lite dumt bara att jag inte hann äta lunch osv. menmen! Skulle åkt till novalund ikväll också och handlat, men annisen hade ju såklart sommardäck, vilket inte är helt toppen när det snöar som bara den och är -1 grad ute.. DUMT

Hopp-examen i morgon för peter,
tenta i anatomi för per på fredag.

dags att sätta igång nu.

(förresten, min nya jacka är faktiskt riktigt snygg ;)  )

Ovido - Quiz & Flashcards