mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Elin Björklund - 15 december 2009 21:57

ojoj vilken lång dag, men ska försöka fatta mig kort eftersom att min säng skriker allt den kan efter mig!

imorse så klev jag upp och pluggade från kl 8 - 12, tolv då ville monisen ha lite lunch, så fixade allt till henne då.
Lunch till mig själv, sen blev det flyinge. Ett hopp-pass på Nehru inför examen på torsdag. usch, kändes inte alls bra, men jag hoppas han piggnar på sig lite inför imorgon, då det står Dressyr examen på schemat... uuuuhhhhh, jag vill inte!
jag har insett att jag glömt massa saker hemma dessutom, PEPP?! :(

monisen är iaf glad idag, och glad åt sin vila. Så hon känner nog att livet är ganska okej för tillfället.

Ikväll har vi haft julhoppning på flyinge, riktigt roligt. Lite Ronny & Ragge, supermario, bilar och nakna rumpor sådär en tisdagkväll! Våra domare var nöjda iaf, juryn bestog av Ankan & Peter deras val till bästa show var HP2 som var Barbie&Ken till Aqua's låt.. ;)
stressig dag, och mer blir det!

Sen har mina julklappar kommit också, så jag ska åka och hämta ut dem så fort som möjligt! =) eller, mina och monas julklappar!
sen har ju hippologjackan kommit också, som jag måste gå och hämta ut. tur att man ska jobba lite under julen! måste åka och köpa sista julklapparna också! =) eller så gör jag det när jag kommer hem, men det får vi se! :)

bilder kommer senare!

Ovido - Quiz & Flashcards