mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Elin Björklund - 27 december 2009 10:58

man ska vara aktiv på morgonen, eller hur är det?

blev väckt vid halv 10 ;o sen har jag packat, fikat och hjälpt mamma lite.
fixat mitt tävlingsskåp, slänger in en bild ikväll!
nu ska jag, moster och mamma åka till birsta.
senare blir det ridlektion med marie & pållarna och därefter hälsa på matildas nya pålle! :)


PUSS


vet inte om det hinner bli någon bild, fixar lite med min riktiga dator.
världens bästa pappa har sett till så att jag inte ska bli av med mina bilder osv på datorn, sen har jag och mammsen varit och shoppat idag. åh, affärer! och folk! och massa kuliga saker överallt! känns nästan lyxigt att få gå och spendera pengar en hel dag.
Det blev ett par nya ridbyxor, tömkörnings-tömmar, armband, tröja, "väst", smink och lite fika :) supermysigt!

nejnu måste jag duscha och fixa det sista!

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards