mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Elin Björklund - 14 december 2009 20:32

hej!

ibland önskar jag bara att jag hade 10 st till chokladkalendrar.. skulle behöva något sånt nu.. känner mig noll pepp, och har lite ont i magen.
men, det finns alltid de som har det sämre. Så det är bara till att tänka positivt.
förhoppningsvis så ska vi få det lite bättre här hemma snart också.

just nu är det lugna favoriter med lite jullåtar, sen blir det boken och jag som dejtar i sängen.
Och just det! Lite extra cred till YLVA, som har skött sitt jobb som Asp väldigt bra idag, mycket bättre än sist!
Nu har jag inte mer stalltjänst förrän till helgen, vilket känns skönt med veckan som vi har framför oss!

funderar på någon middag idag, men vi får se!
monisen har tagit fram sitt fina nya vintertäcke då hon har hört att skåne ska bjuda på massa minusgrader!  

Ovido - Quiz & Flashcards