mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Elin Björklund - 11 december 2009 18:22

tjosan!


kan inte annat säga än att jag känner mig ganska duktig, mona gick bra igår.
försökte lägga upp en film på facebook, men lyckades inte vända den..
så det blev ju faktiskt mindre lyckat.
Nu ska jag försöka ha lite helg, ev blir det utgång imorgon! sen är resten plugg.

Måndag: Stalltjänst, Muntligt prov och ridning (hela veckan)
Tisdag: Julhoppning 
Onsdag: Dressyrexamen
Torsdag: Hoppexamen, projektarbete ska vara inlämnat. Hoppträning?
Fredag: Tenta
Lördag: Stalltjänst
Söndag: Stalltjänst

KUL VECKA!
det bästa av allt är ju såååklart att jag har ansvar för tvätten den veckan också.
toppen, det blir ju inte bättre av att man bor i en svinstia, då våra damsugare har lagt av!

FUCK, ja jag vet att man ska vara positiv. men det är helt enkelt inte läge för det just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards