mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Elin Björklund - 31 december 2009 22:43

usch så tråkig jag känner mig!

anna och sandra åker till zettermans fest, är äckligt avundsjuk.
michis och gänget drar till malmö, liksom jossan och de andra.
jag, carro och jenny är trött, sjuk, och sliten. så vi ligger i varsitt rum just nu.
har sagt gott nytt år och låst in oss! haha, så mobbade.
men, vi har haft en ganska mysig kväll ändå, snackat massa skit. ätit gott och fått massa godis av sandra. mums!

meeen, som kompensation för att vi inte festar ikväll så ska vi fira in det nya året nästa helg är tanken! eller vi har bestämt oss för det. så nästa helg tar vi fram raketerna och nyårs-drickan!
lite annorlunda, lite bättre.

och som sagt. det är fortfarande mitt liv, mina beslut

Gott nytt år, hoppas erat 2010 blir lika bra som jag planerar att mitt ska bli!

Av Elin Björklund - 31 december 2009 09:16

Nu är det snart dags för ett nytt år, igen?! känns som om jag nyss påbörjade 2009.. kanske inte helt sant, men det har gått sjukt fort.
spännade 2009 har det varit, många tårar, mycket skratt, nya upplevelser, flytt, ny skola, nya vänner, tappade vänner, egen häst, tappade världens bästa- det kan jag helt klart säga att det är det absolut sämsta med hela året, usch!
sjukt många roliga fester, inte alltför roliga dagen-efter-dagar.
och sjukt bra skåne!

jag kan inte annat säga än att jag har haft en jätte strulig vår 2009
en sjukt rolig och äventyrlig sommar 2009
och en riktigt bra höst med massa spännande saker som hände 2009
vintern 2009 kanske inte var något att hurra för, men ganska okej ändå!

Ett snabbt och kort sammandrag av 2009 var det!

Nu åter till vardagen, jag måste ju få skriva av mig lite.
igårkväll var riktigt rolig, jag var övertrött och skrattade åt allt, carro var trött och orkade inte med mig, så stackars linn fick höra om min övertrötthet! sry ;)
men roligt hade jag. ända tills jag somnade vid typ nio på kvällen, och såå skönt var det. vaknade ganska många gånger i natt, drömde konstigt och kände mig konstig..
stalltjänsten gick trögt och långsamt idag, var inte klara förrän vid typ 9, medans igår kl 8 ;o lite illa.
- för min del blir det nyårsluch på flyinge. bjudmat tackar vi stalltjänstare inte nej till, så vi får se vad det är för gott som bjuds på. Ikväll blir det också massa mat. Det ska nämligen vara tre-rättersmiddag på G-lund. (som vanligt är det efterrätten jag siktar in mig på) Eftersom jag är lite besvärlig och inte äter allt så fixar jag nog min egen middag ;o  ;) 

filosoferar en liten kort sekund

Ovido - Quiz & Flashcards