mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Elin Björklund - 26 december 2009 20:56

Hittade massa bilder på gamla datorn!


  Sista tävlingen med tickan, självklart en rosett med hem! <3   provridningen av mona. knubbis!   Lilla hästen efter ridningen hos Segorp

Charmigt. men, det är iaf monisen!

Det blev ju bra tillslut!   

Av Elin Björklund - 26 december 2009 19:19

Tjosan.


dummadumma elin som gjömde kameran igår ;o
meeen, iaf så var ju frida här under dagen! fikade och snackade supermycket strunt, så härligt! <3
Senare på kvällen kom Johäänisen, så härligt att träffa människan igen.
efter lite om och men, så kom vi in till Henke iaf, förade lite där innan vi åkte till matfors av alla ställen, men roligt att träffa folk igen.
blev i stan över natten, vilket jag ägnade åt att spöa henke i GH.. gick bra ända tills jag var så trött så jag tvärslocknade, meen efter en trevlig kväll tyckte jag att det var okej att inte vara så social =)

Idag har jag varit ute i birsta med alla andra galna mellandags-rea-fantaster..
sjukt vad folk, dumt bara att jag typ inte hade någon tid.
men söker iaf fortfarande efter en telefon, ska kika efter lite kläder också, ett par ridbyxor är också tanken, http://www.hooks.se/product.aspx?productid=100519&deptid=5&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Dom :) har de svarta, och gillar dem.. inte världens bästa kvalité, meeen de är sköna, så de räcker för mig  :) kanske mona får något schabrak eller något också.

Ikväll blir det bara lugnt för mig, lyckades bli ordentligt förkyld igår.
ska försöka hinna hjälpa marie imorgon, träffa matilda och sen även hinna gå och shoppa. tur man är optimistisk!

Bilder kanske dyker upp sen.

Ovido - Quiz & Flashcards