mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Elin Björklund - 10 december 2009 23:10


Jag och mona
 
  

Anna och mini


Båda hästarna var snälla, men nu är det dags för sängen!

Av Elin Björklund - 10 december 2009 14:22

Tjosan!

imorse blev det upp tidigt och fixa allt med mona, hann t.om mysas lite!
sen frukost, och skola . Ekonomi som inte är mitt starkaste ämne var faktiskt ganska roligt idag, allt är roligt när inte jan är med.. Elakt men sant!
så vi hade lite lustiga jämförelser, trevligt! hann även lämna in ett arbete och plugga lite inför morgondagens tenta.
Har precis tvingat Jenny att plugga med mig nu, så jag kanske har någon chans att klara mig i morgon, men det blir nog bra!

Ikväll blir det hoppträning med mona i stora ridhuset, tänkte att någon ska få filma och knäppa lite kort.. så det händer något roligt här på bloggen, och inte bara massa tomma ord.

men uppdaterar det ikväll isf.

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards