mitt liv, mina beslut

Direktlänk till inlägg 31 december 2009

sista timmarna på gamla året

Av Elin Björklund - 31 december 2009 22:43

usch så tråkig jag känner mig!

anna och sandra åker till zettermans fest, är äckligt avundsjuk.
michis och gänget drar till malmö, liksom jossan och de andra.
jag, carro och jenny är trött, sjuk, och sliten. så vi ligger i varsitt rum just nu.
har sagt gott nytt år och låst in oss! haha, så mobbade.
men, vi har haft en ganska mysig kväll ändå, snackat massa skit. ätit gott och fått massa godis av sandra. mums!

meeen, som kompensation för att vi inte festar ikväll så ska vi fira in det nya året nästa helg är tanken! eller vi har bestämt oss för det. så nästa helg tar vi fram raketerna och nyårs-drickan!
lite annorlunda, lite bättre.

och som sagt. det är fortfarande mitt liv, mina beslut

Gott nytt år, hoppas erat 2010 blir lika bra som jag planerar att mitt ska bli!

 
 
Ingen bild

Linn

31 december 2009 23:03

Jaaaaaaaaaa, nästa helg är ju jag på plats och kan göra er sällskap...! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Elin Björklund - 16 november 2011 10:50

nu har jag bestämt mig för att byta bloggsida och namn.Men det är fortfarande mitt liv och mina beslut bloggen kommer handla om!      http://bjorklundelin.blogg.se/Välkommen! ...

:(

Av Elin Björklund - 16 september 2011 23:15

sry mina vänner för att här inte uppdateras, men försöker starta upp en ny blogg. men har lite problem med designen så gör den inte officiell än .men , den som väntar på ngt gott ... ? annars är det mkt som händer .. eller inte händerjust idag har al...

Av Elin Björklund - 1 september 2011 07:05


Godmorgon!igår kväll var jag för trött för att orka blogga.. så tar det nu ist. Igår hade jag en dag där det hände mkt, jobbintervju på morgonen. Gick helt ok, en del att fundera på för min del! Därefter ut till monisen, skippade ridningen då det bar...

Av Elin Björklund - 30 augusti 2011 23:12

Godkväl!tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om vad som hänt under dagen och vad som komma skall! Jobbade 8-16,30 idag. in en snabb sväng på jysk av alla ställen och hittade en superbra hink till mona, en ny sjukvårdslåda samt lite annat smått och...

Av Elin Björklund - 29 augusti 2011 11:22


Hallåja! Nu är jag åter hemma i Örebro, efter att ha varit i Sundsvall över helgen.Skönt att åka hem och bli ompysslad av mamma och pappa! Vi har varit i hästbutiker, på trav, begravning, och haft lite födelsedagsfirande av mig under helgen. Så det h...

Ovido - Quiz & Flashcards