mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 4 juli 2009

-.-

Av Elin Björklund - 4 juli 2009 03:01

trallallallaaaa, dummadumma elin som trodde så mkt.

blåögd


_____________________________
kanske en liten updt?
känner att jag måste bara få skriva av mig lite, har för det första inget att göra. sen så är det väldigt mycket som jag egentligen borde göra, och mkt jag borde strunta i, saker som jag lägger alldeles för mkt tid på att tänka över.

jag är blåögd och jävulskt dum ibland, elin vad trodde du egentligen? du satt dig i situationen själv! men, jag kan inte ljuga för mig själv och tro att jag inte saknar det som var, för det gör jag. varje jävla pissiga dag tänker jag på det. och det är så jävla fel, borde släppa taget nu, definitivt. men varför kan man bara inte säga åt kroppen att sluta tänka, sluta må konstigt?
jamenar, det är väl det jag vill. jag sa ju att jag ville må bra, men gör jag det? egentligen..

joo, också är det såhär, att jag har fått svar från slu iaf och jag är antagen, har kollat upp boende osv också, så det verkar som om det kanske blir på samma ställe som linn, vilket känns skönt! jamenar, då känner man ju någon lite iaf :) känner och känner, men äsch! vi vet ungefär vilka varandra är. norrland verkar ska ha med mkt folk nere i år, bajs bara att de missar den bästa. men förhoppningsvis så kanske hon kommer ner iaf!<3
men, om jag åker ner innebär att jag lämnar tillbaka tickan tidigare, om det inte blir på ngt annat sätt, menmen.
jag lämnar de bästa och underbaraste ärligaste kompisarna jag någonsin haft. det känns ju konstigt? lämna dem som gör mig glad? ;(
Ska jag vara helt ärlig så känns det inte så bra som jag trodde det skulle kännas, jag lämnar mitt liv igen.. det som jag gjort för bara några månader sen och fick mig att känna mig helt tom. vet inte om jag är redo att göra det tomma hålet större än, kanske svårt att förstå. dt verkar som om de flesta inte förstår, men den som gör det är underbra, tack N för att du förstår.  Faaaan.
men, på ett eller annat sätt så blir det väl bra, det är ju dethär jag vill, elr?
det är mkt frågor som snurrar i huvudet nu..
bara en sån simpel sak som att jag måste ringa till tandläkaren och ändra tiden... ?
semester kan jag ju se mig om i himlen efter.. nejnej, de pengarna ska gå till piké tröjor, hur dumt känns inte det?
gustaflunds blablabla ska jag nog bo på. stallplats och hela kittet är bokat, så visst ska det vl bli roligt att börja söka hästapålle också, men fan. jag är för liten. allt kommer på samma gång, samma dag, i samma post, i samma brev, på samma jävla papper.
jag blir tokig, vet bara inte riktigt vart jag ska göra av mig själv. men justnu är de bästa mina stöttepelare, ska förhoppningsvis kunna åka upp och hälsa på mitt lilla kollektiv till helgen! och Richard kommer nog antagligen ner och hälsar på mig på tisdag, underbaringar!
sen får vi väl se, det är ju trots allt 1,5 månad kvar i äckelbyn matfors.

en jävligt lång blogg blev det idag. ska väl updt lite om tickan också.
TICKAN: onsdag- nya skor, tömkördes i nya "korallen"
torsdags- ute och gjorde klättrings intervaller, superduktig.
fredag-småjoggade i skogen, träningsvärk. bara en mysdag <3
lördag- ska dressyrträna för Cajsa ikväll, så får vi se hur det går.
söndag- vila.

ihateit

Ovido - Quiz & Flashcards