mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Elin Björklund - 21 juli 2009 10:59

idag har jag börjat mitt nya liv. tror jag iaf, elr jag hoppas!

Jag har cyklat hem från jobbet, ska göra det till en vana.. vilket är ganska enkelt eftersom att jag och mammsegull har delad vårdnad om bilen!
så jag har hunnit jobbat, cyklat och ska duscha nu snart, så jag blir fräsch.
Sen blir det stan med mormor, då vi ska kolla på lite piké tröjor till mig, och gå och mys-fika massa!

Igår så kände jag mig så trött och less på livet igen, sadface!
men, gopojkarna tog med mig till birsta, där vi inhandlade lite grejer. för mig blev det en godispåse ( mitt gamla liv ;);) haha
sen åkte vi hem och åt lite. eller dom åt, jag tittade på! proppmätt var jag

innan jag blev hemskjutsad så var vi till tickan också, hon var tjock i frambenen ;o så vi får se hur det ser ut idag...
uppdaterar väl lite sen igen.

pusss*

btw, äntliiiigen en bild från bilbingon ;)



------------------------
UPDT
Jag har varit med mormor hela dagen, underbara mormor!
vi var och fikade gofika på citycafé, i love it. Världens goaste senap har de där..
sen har vi varit och shoppat massa!
blev piké-tröjor till mig och mormor, en kjol, jeans, 3/4 tröja, cardigan till elin :) mkt nöjd!
sen åt jag även china-mat med dem, mums!

efter middagen så åkte jag till carro och surrade massa i typ 1h, lånade ett pelham av henne innan jag åkte till tickan för att testa.
gick sådära, råkade spänna kedjan för hårt från början. gick bättre när jag lättat lite på den.. sen så störde hon sig på regnet och hade lite svårt att ta stöd. men hon hade en superbra galopp och lyssnade utomordentligt bra bakåt, lite sämre på högergalopp?
Nya tag i morgon, då det står antingen klättra eller studs på schemat. beror på vädret och ridbanan!

nu är det sängen, ska komma i säng före halv 11 tänkte jag.
godnattkramisar

Ovido - Quiz & Flashcards