mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Elin Björklund - 6 juli 2009 15:17

blev inte så tidig kväll igår ;) så idag är jag lite trötter. Först var vi hos Emelie & Ronny, supersöta voffsingar de har, underbara!
sen kollade jag och emelie på mean girls, toppenfilm!
när vi kom hem så råkade jag somna till filmen, så jag kom som inte hem förrän vad halv 5 i morse. ;P
Emelie N ringde och väckte mig imorse, haha!
Så nu har vi varit i stallet och pysslat på tickan och kungen lite, ska ut och rida ikväll. ska bara göra slingor på mormor först, hon lovade att köpa med sig jordgubbar! myms!

ikväll ska jag ut och rida min lilla skrutt, ut och galoppera massa, en imorgon är det klättring som står på schemat för min ädla springare.


förutom att allt flyter på, så dras mina tankar iväg till andra platser, gamla platser :/ bajs.
det värsta är att jag tror frida har rätt, jag kommer ångra mig. jag har redan ångrat mig. det gjorde jag för länge sen.

imorgon har jag iaf lovat en stadstur med richard, så jag ska guida han runt i stan, så han hittar lite iaf (:
ska bli roligt att träffa han igen, längesen nu.
ska försöka åka upp till helgen och hälsa på dem allihopa. ! :)


pusssssss
---------------------------------------------------------

UPDT
nu har jag precis kommit hem, har hunnit med en hel del nu på eftermiddagen. Kollat upp lite småsaker, och kikat runt lite.
gjort slingor på mormor, varit och pratat med marie & ridit tickan, snacka att hon var som en tickande bomb.. men hon höll sig i skinnet nästan hela vägen, jobbade lite låg form som cajsa sa. så hon håller sig faktiskt där nere bra länge :) Happyface!
pratat en hel del i telefonen har jag gjort också, först med cockie!

nattinatt!

Ovido - Quiz & Flashcards