mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Elin Björklund - 12 juli 2009 14:42

jag är som värsta pms-bruden? konstigt nog, har ju lixom inte det. inte ens i närheten :P
men, jag varierar väldigt mycket. antingen är jag jätte irriterad eller jätteglad. konstigt detdära..

förresten, jag har gjort en såndära omröstning på sidan här :) jag är bara nyfiken jag.

Förresten så hoppas jag att dt går bra för linda och richard idag när de ska köra, vore roligt if de vann varsinn klass, hade också velat vare där och kikat. men icket, själv är man hemma och städar. HELA dagen, dessutom!

igår blev det en väldigt lugn kväll iaf, ganska skönt! Laddar upp inför nästa  helg, då jag och kim ska ut och feesta!
ska bli mkt trevligt!

jag är en sur jävel
_________________________________

UPDT
nu har jsg städat en hel del, även fått in lite kläder i garderoben osv.
nu är det en kartong med tallrikar och ett par ridstövlar som ska upp på vinden som är lite i vägen bara, sen ser det rätt okej ut.
tvättat, hängt, tvättat, damsugat och dammat mattor. ++++++ poäng till elin.

Tog med mig mammsen till tickan också, hade mest tänkt markarb, men hon var så loj. så vi tog och hoppade lite högre.
slutade på räcke 125, riktigt trevlig.
sen har jag mest pratat telefon och vimsat runt lite.
Imorgon ska jag infinna mig hos lars och jobba lite.
usch, tiden går fort nu. endast 2 helt fria helger kvar nu tills jag flyttar.
och då får vi se vad vi ska boka in dem med..

puss*

Ovido - Quiz & Flashcards