mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Elin Björklund - 26 juli 2009 18:27

trevlig dag, många bra ritter. Alla utom min egen.

så jävla dålig ridning idag, dock var framridningen och avslutet bra. men fy!
usch va dåligt jag red. vill inte ens säga hur dåligt det gick, tickan skötte sig bra i övrigt, men på banan hade hon kunnat ställa upp lite mer.

menmen, hon har gjort det bra under omständigheterna, nya bett alla klasser. konstiga framridningar och långa banor. en riktig prinsessa har hon varit i transporten<3

i övrigt i helgen, så har jag inte gjort något..
folk ringer från rättvik och är jätteglada, sååå sugen på att åka dit. men eftersom det inte fanns någon planering alls så sket jag också i det. så jag åker söderut till helgen ist.

men shit the same, livet är endå bra.

.. hoppas det gick bra på kördagen. tråkigt att vi tappar så mkt, roligt if det inte skulle bli så



FACE TO FACE

-------------------------
UPDT
fick städmani idag när jag kom till stallet, tickan var grinig.
såå, jag tog och sopade lite i ladan, stallet och vid spånet.
städade upp lite i både marie's & mitt stall!
så nu är det  fint där.

Jag ska även rida Vikingur 3 dagar denhära veckan. tänkte mig:
Måndag: Tömköra
Tisdag: Klättra
Onsdag: Kondition
Torsdag: Dressyr
toppen träningsprogram för han!

Tickans program för veckan blir
Måndag: Skogstur
Tisdag: Vila
Onsdag: Klättra
Torsdag: Skritt/trav  
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Hon har gått hårt hela sommaren nästan! så nu får hon lite vila medans jag åker bort!
Sen sätter vi igång igen nästa vecka och förbereder oss för dressyrtävling.

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards