mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Elin Björklund - 5 juli 2009 10:14

trötter är jag, jag har börjat vända på dygnet.. inte bra när man måste kliva upp före 11!

det gick iaf bra att jobba igår, även om en hel del människor är jättefulla och vill dela ut pussar osv, men jaa ;)
fick t.om sluta tidigare, så jag hann prata en hel del med marie, vilket var otroligt skönt! underbara människa!
Sen red jag för Cajsa, vilket också  gick bra, vi tränade lite låg form. hon kollade mest och kom med småtips första gången nu.
Så betalade jag lite extra till henne, så har jag en halv lektion innestående också, vilket känns toppen!

idag blir det enbart jobb!
elr ja, förutom tickan då. hon ska få lite massage och enbart bli ompysslad!
kanske att vi tar oss en promenix genom skogen också :)

nu måste jag skynda mig att äta frukost!
pussiluring*

Ovido - Quiz & Flashcards