mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Elin Björklund - 10 juli 2009 09:45

nu var det några dagar sen jag skrev en utförlig blogg, så jag tänkte jag skulle passa på, heeeh!

onsdagen spenderades med nils, han var snäll och fixade min dumma hoppe-gjord, som jag senare kunde använda på kvällen, vilket var toppen!
somnade tidigt den kvällen gjorde jag ju med.

torsdagen så åkte jag till king's ganska tidigt, så jag hann prata med carro om kläder osv. blir nog bra det!
sen åkte jag hem och satt och fyllde i dedära jäkla CSN papprena hela dagen. Frida stumpan var här med mig, hela dagen och hela kvällen!
supermysigt hade vi, käkade chips&dipp + massa mer onyttigheter. Hälsade på tickan också, så hon fick på sig pyamasen.
morot fick hon också, min bortskämda lilla gottegris <3

imorse, så åkte jag till stallet (duktig elin) tidigt för att släppa ut hästarna, och vad möts man av?! ett jäkla regnväder. fy vad det har regnat!
så nu står tickan ute i regnkläderna, och ska få stå inne inatt, men först så ska hon visas upp inför lite folk ikväll ;) mihiiii!

imorgon så ska jag göra ett hedersuppdrag till carina ;) haha!  pinsamt nog. men det blir nog bra!


TJING

-----------------------
Har suttit och ringt på hästar hela dagen, någon ska ringa upp osv. men har hittat några som verkar vettiga. synd bara på dendära fiiina jag hittade :( dumt, jag som vart bildkär!
menmen, bara söka vidare..

Ovido - Quiz & Flashcards