mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Elin Björklund - 7 juli 2009 12:58

TJENIXEN!

:)
tickan var fin idag, riktigt trevlig. förutom att hon har slarvat bort sin flughuva som jag måste åka och leta reda på sen ikväll..
ska försöka hitta någon som vill hjälpa mig med markarbete på ons, har övning och allting. men behöver någon på backen.. någon som känner sig manad att följa med?

men ska kila till stan nu, men vi hörs!
uppdaterar ikväll

______________________________
UPDT
dagen har varit riktigt trevlig, richard kom och plockade upp mig hemma efter jag varit hos tickan.
vi har varit och käkat lite, varit ute på guidad tur och lite sånt. hunnit köpa ett par nya ridbyxor till mig med :) ikväll har vi bara tittat på tv osv. nice!

hann träffa "frasse" en sväng förut på statoil, riktigt roligt att träffa han! har inte sett han på länge :)
Imorgon ska jag dejta nisse, vilket också ska bli trevligt! Ska hinna rida skruttan imorgon också, måste hitta någon som har lust att hjälpa mig lite bara, så länge det inte regnar, annars blir det en lugn tur i skogen bara, lite mys!

nejnu så blir det jordgubbar och glass!
TJING

Ovido - Quiz & Flashcards