mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Elin Björklund - 15 juli 2009 11:15

det mesta är snurrat i mitt spindelnät nu, tack gud för att du finns underbara människa!
gårdagen var jättebra med nils, bara tog det lugnt hela dagen.. och kvällen
orkar inte skriva så mkt mer, men det är skönt att prata av sig lite, tråkigt bara att allt inte går att skriva ut. folk förstår ju inte, de gör bara sina egna versoner av allting.
dumt.

idag är det hoppträning som står på schemat, sen har jag ingen aning.
jag hoppas jag får tag på johhääännaaa också ska jag ringa kim =)
oooch... ringa på massa hästar igen.  tärt.

jag är bra dum i huvudet just nu.

______________________
UPDT

har pratat med johanna nu, och hon ville leka med mig =) underbart! känner att jag behöver det! och kim också, måste ringa henne också.
nisse och henke svek ikväll, men jag, ida och viktor var ett tappert gäng.
inga pengar vann vi heller, justja. vi var på bilbingo!

i övrigt känner jag mig alldeles matt, jag bara sjönk.
allt rasade igen, dummadumma elin.
tror på allt som folk säger, idioti.. as usual.
D U M T
äsch, jag kanske ska göra som jag blir tillsagd. sluta tänk, sluta gör allt så besvärligt. men hur fan gör man det då, när livet är som ett spindelnät. många vägar att gå men ingen känns rätt.
skönt iaf att komma ut och skratta lite ikväll!

bild kommer

Ovido - Quiz & Flashcards