mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Elin Björklund - 23 juli 2009 11:54

ojojoj! herregudars.

gick fort att jobba idag, faktiskt! så det var skönt, cyklade hem och åt lite.
har städat upp lite (plockat undan lite saker) så jag ska sätta mig och skriva ett mail på engelska nu, happyface..
men, aa vi får väl se.. hihi!
men det är till borås jag längtar, hoppas bara att jag itne blir besviken. för det är jag inte beredd på, haha!

skulle ha varit med kim idag, men vi får se vad som blir.. annars får jag väl roa mig med något annat, stäääda och tvättta kanske.
tänkte det skulle komma en bild på mina fynd också, kanske kommer ikväll (:

puss*

------------------
UPDT
varit och skuttat med tickan nu, hon gick riktigr bra på slutet!
Hon korvar ihop sig lite på pelhamet, men kortar man tyglarna och rider frammåt så går det ju super, och det är ju det jag ska göra på banan..
annars har hon varit supersnäll idag, hon förstod mina hot igår tror jag (;

ikväll ska jag sätta mig och göra lite saker, ska väl även plocka upp lite på rummet.
justdeja. jag har ingen transport i helgen, huur kul känns det?!
har lars som reserv, men hoppas det löser sig på annat sätt!
åh, golv-helvete!


LUUUGN, ingen panik!

Ovido - Quiz & Flashcards